Min älskade Salmo!
nu har det gått ungefär 4 år sen du försvann.
Saknaden är helt obeskrivlig, även fast jag aldrig tänker på det.
Ibland brukar jag tänka att du står vid dörren när jag kommer hem och väntar på mig.
Men när jag öppnar står du aldrig där.
Det är fortfarande ofattbart att du bara är borta.
Så många år, så många minnen när vi lekte på stranden och vi badade tillsammans.
Du var min allra bästavän.
Att man kan sakna en hund så mycket.
Även hur långt tid det än tar.
Jag kommer alltid minnas dig som min bästa, fina och underbaraste hund.
Jag kommer alltid sakna dig och väntar att få träffa min hund någondag.
Jag känner fortfarande din närvaro som om du springer runt i huset.
Du gjorde min barndom det bästa som hänt och som jag alltid velat, att ha en hund.

Jag saknar dig obeskrivligt 

Varje gång jag lyssnar på den här låten påminner det mig om dig. Den här låten spelades på stranden när jag, christoffer och du badade i havet.


Kommentarer
Postat av: SemoniesOfSweden - Hårborstens bästavän

Nej vilken söt hund! <3

Vad har du för sommarplaner? :)

2012-05-27 @ 19:56:55
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback