Fyfan vad elakt !

Hej på er :)
för en stund sen kom jag hem från Thaien. Magnus fyller somsagt år idag så vi åt där, men jag åt inget eftersom jag är sjukt kass i magen. Skulle sova hos Vendela också, men det sket sig :/ .. aja.
Läste Jockes blogg och jag fastnade totalt över det han skrev. Jag tyckte det var skit taskigt. Läs själva, så här skrev han:




Fyfan så äckligt!

Seriöst tycker tjejer det är snyggt att vara smala som pinnar?
Så benen ser ut som ben på en jävla flamingo typ.
Sen det ynka lilla skinn dom har hänger som ett jävla elefant öra.
Sladdrigt och äckligt som nån 80 årig jävla tants skinn.

T.ex KissieVem kan tycka hennes kropp är fin?
Hon ser ut som man tryck in en dammsugarslang i henne.
Sen sugit ur allt jävla innehåll som finns så det bara är ben och skinn kvar.
Det är ju inte direkt skönt att knulla en sån tjej.
När det känns som man ligger och juckar på en hög med stenar.
Visst tjejer ska inte va tjocka men dom ska ha former.
Och är dom smala ska ju dom vara fasta och vältränade lixom…







Jag vet inte vad jag ska tycka. Visst, Kissie är väldigt smal och så kommer hon med stora bomber på en smal kropp, men sowhat? det är väll hon som väljer? han behöver inte direkt överdriva med sin text. Alla är inte perfekta, inte ens han. Han är en jävla alkolist så han ska inte säga något. "Det är inte direkt skönt att knulla en sån tjej" .. men knulla inte en sån tjej då? vad spelar det för roll? det handlar inte om att knulla jämt. Hans knullkompis till tjej hanna är inte direkt så mullig. Hon är väldigt smal hon också.

Han får såklart skriva vad han vill, men att lägga ner sin tid på ett sånt här onödigt inlägg. Alla är perfeka som dom är, tjocka som smala, fina som fula. Respektera det.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Blumenfeld

Håller verkligen med dig! Sen finns det ju också se tjejer som inte KAN gå upp i vikt... Som är naturligt smala och inte kan gå upp några kilon så de får mer fett på kroppen.

2012-05-22 @ 20:30:45
URL: http://enthused.blogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback