Jävla )(/&)=#¤)/& kort!

Fattar ingenting. Fick precis hem koden och lösenordet till mitt kort som jag precis skaffat. Och vad händer?
jag slår in fel internet kod 3 gånger och nu har kortet spärrats och jag måste skicka efter ett nytt kort. Det tar veckor. Jag orkar inte meeeer vad krångligt. Just my luck...
Tråkig dag som vanligt. Tänkte bada idag med men det var mycket kallare än igår. Nu tänkte jag spela in en grej, hihi you never know ^^
Bjuder på lite sommarbilder på mig o Sofia :)
SE UPP FÖR BRUNISSEEEN. Haha för er som sett det klippet fattar ;) sofias arm med blå-svart armband, och min arm är den andra. Snygga märken du har på handen Sofia ;) .. i sommar då jävlar är det soltiiime!
Sofias bruna ben :)
Min arm i sommras. Fint att jag är svinröd över hela armen och så kommer en vit rand där jag har hand armbandet!
__________________________________________________________________________
Vad tycker ni? ska jag ha ett inlägg med sommarbilder? :)

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback