Must have!

Hej på er!
satt o kollade runt på nätet och fick syn på riktigt snygga 1D saker som jag bara MÅSTE ha. Funderar på att köpa ett iphone skal med dom på (se bild) för det är riktigt snyggt :)



Jag dööör vad han är snygg på det skalet, right? hans ögon dödar, hmm kanske? :)



Haha kanske lite "fånigt" men jag älskar rosa ^^ då kan man iallafall somna med dom på sin säng, heh



Det här kanske ni tycker är töntigt, men jag gillar tjocktröjor med sånt tryck på :D



Det här skalet är jag ute efter. Dom är så söta på den bilden, det är dom annars också såklart, men vad tycker ni? kanske blir det den eller någon annan :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ååååh, jag ääälskar verkligen skalet med Harry på, men jag måste välja mellan hela gruppen eller han. Har jag för svårt så tar jag båda :) vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej :) jag undrade vart du hittade det skalet på harry?

Svar: Hej :) det finns olika sidor med det, jag hittade det på tradera länk: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?search=one%20direction
Annars så finns det massor med saker på ebay :) kolla där!
Johanna

2012-08-06 @ 20:19:31
Postat av: Julia

Vart kan man köpa tröjan? :]

Svar: Ebay tror jag :)
Johanna

2012-08-17 @ 21:48:52
URL: http://juliait.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback