Ta det lugnt

Ja jag vet att det är mycket med One Direction nu, men man blir helt jävla upphetsad när dom är i sverige.

Som jag skrev innan. Såg ännu en gång bilder på facebook. Det är flockar med fans, men snälla, LÅT DOM VARA. Paul, deras livvakt har själv skrivit (twitter) att om fansen fortsätter vara galna så kommer dom aldrig mer komma hit. Är det det svenska fansen vill? jag älskar One Direction och skulle kunna göra ALLT, men dom är här för o jobba för ERAN skull!!!! jag vet att det är svårt att låta bli och inte åka dit, jag menar, ONE DIRECTION? hur coolt är inte det att äns på se dom? men ni behöver inte överdriva. Jag blir så arg när dom strävar efter dom när dom mycket väl vet att dom inte kommer få signering, foto med dom osv. Vissa tjejer kom dit med block? visst kan man hoppas o ta med just in case, men dom kommer ändå inte. Nu tror ni säkert att jag har 0 respekt för dom som var där o såg dom, det kunde lika gärnaa varit jag som stog där? men ni förstår nog vad jag menar:). Igentligen vill dom inte, dom kom ju inte hit för det. Dom älskar ju sina fans såklart. Ni förstör för alla andra om dom inte vill komma hit fler gånger.

Och nu vill jag absolut inte bestämma över någon genom att säga att dom inte är riktiga fans och blabla, men ni fattar? jag hade lätt kunnat stå där och vinka till dom, men jag tänker på dom. Åk dit, gör vad ni vill, men va inte så jäkla galna, jag får damp annars. Tänk på våra boys. Dom behöver lugn o ro.
always 1D <3

Har såklart fattat och lyssnat på vad Sofia sa - www.soflar.blogg.se
hon sa som jag skrev, att dom jobbar, stör inte dom. Jag lyssnade på henne. Även om min vilja är stark nog att se dom. Hon gråter för dom varenda sekund, varenda dag. Man kanske inte ser det, men innerst inne går det inte att beskriva hur mycket dom betyder för henne. Dom betyder allt för mig också. Men att ett sånt stort fansom hon tackar nej för att åka in till Stockholm och se dom för o låta dom jobba är något som dom vissa andra inte skulle gjort. Keep strong, dom kommer fler gången ;) chanserna är större.. glöm inte att One Direction är dom bästa. Peaace <3



Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback