Today

Hejhej.
Idag har jag ju somsagt varit i skolan. Gick hem igår för att jag inte mådde bra alls. Därför bloggade jag inte. Sorry about that. Har sjukt jävla xz.,z++´95 ont i huvudet. Får snart damp.
Ikväll ska iallafall jag o Sofia springa :D .. (om inte mitt huvud hinner sprängas)
är så himlans skönt o springa, särskilt runt halv nio på kvällen ^^
märker att bloggen kanske börjar bli så enoormt tråkig eftersom jag har bloggtorka. Men jag ska somsagt försöka mer så att det blir kul o läsa min roliga blogg.

Imorgon lämnar jag in min fina ajfån på lagning igen eftersom dom är så jävla dumma i huvudet o inte lagade den, JAG FICK DAMP NÄR JAG FICK HEM DEN TRASIG SOM INNAN. Och när jag får damp är det som om en vulkan får utbrott. Nej, det låter inte så speciellt glädjande direkt. Hoppas jag får tillbaka den soon.



såhär kan man tex se ut när man har damp.. och nej, bilden är inte direkt ny. Så andas :)

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback