VECKANS HISS&DISS

1. Smörgåstårta !
Det är så jävla gott. Åt det nyss, hehe :)

sådär ser inte våran smörgåstårta ut. Den på bilden ser skit äcklig ut, euuiw

2. Min iphone !
snälla ta inte det här som skryt. Men jag älskar verkligen den. Skulle kunna ha den hela livet. För er som inte har, skaffa. Min personliga ägodel är den, vilket inte är så konstigt ;)





1. Burger King!
Jag förväntar mig inte att maten där ska vara lyx, men lite skärpning får det va. Igår när jag o vendela åt där så var allt kaos. Skrev lite om det i inlägget innan. Men jag beställde barnmeny, hehe och då fick jag en hamburgare. Jag vet inte om det skulle vara cheese eller vanlig (med sallad, tomat osv) men vad fick jag? en jävla äcklig hamburgare med bara bröd och kött och inget i? jag vill inte verka en sån som klagar över mat men det där var inte första gången det händer + att drickan smakade vatten, pomfritten var halvfrysta.. Jag gick o klaga men fick inget nytt. Otrevliga var dom också, usch. Stor diss till burgerking !



Någon som vill tävla och bli fet? nej usch.




Ta inte illa upp med det jag skrev om BK. Men det var inte gott. Ni hade inte blivit nöjda om ni fick det så där. Jag kommer iallafall aldrig mer äta där!

Kommentarer
Postat av: C a n o n f l i c k a n s

veckans blogg! visas för 100-200 läsare! väljer 3 bloggar! avslutad om 3 dagar! skynda!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-igen-och-vinnarna.html#comment

2012-05-17 @ 15:30:55
URL: http://canonflickans.webblogg.se/

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback