Tråkigt..

Gör som alla andra, har ju bloggtorka: 
 

1. Vad heter du? Hanna Lovisa Swärd.

2. Hur gammal är du? 14 år.

3. Vart bor du? Nynäshamn/Gotland 
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lång är du? inte en aning faktiskt, men kort iaf!
7. Kär?  Nope
8. Singel eller upptagen? Singel (y)
9. Hur många har du kysst? Deni
10. När och vem kysste du senast? vad blir det för väder? :D
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
12. Vad har du på dig just nu? klääder
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? hmm
14. Dumpat någon? Think so
15. Blivit dumpad? maybe

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? ingen aning
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Förmodligen shoppa sönder, och kanske en resa? :)

19. Favoritland? SVERIGE! 
20. Favoritfärg? Rosa övrigt, men mest svart på tex kläder o så :)
21. Film? Har sååå många, shit. Aja, tycker om alla PAs (paranormal Activity), Ted, LOL.. dom filmerna för tillfället!
22. Bok? Läser aldrig.. men den boken som jag läst och tycker mest om är Pojken som kallades det!
23. Killar eller tjejer? beror på hur? annars båda :)
24. Vad gillar du mest med dig själv? mitt hår, skulle aldrig kunna klippa av det, hehe
25. Vad gillar du minst med dig själv? att jag är alldeles för kort, för smal!
26. En person du aldrig skulle klara dig utan? En? hela världen ju, haha
27. En person du älskar? Älskar många tyvärr
28. En person du hatar? Många personer jag hatar. Tex sofia larsson, hihi
29. Ut och festa eller myskväll? Jag är en sån som älskar filmer och sitter gärna i soffan med en fet godisskål och läsk :)
30. Saknar du någon just nu? Jepp
31. Vad är det bästa som hänt dig? Vettefan, skulle kunna skriva upp en hel lista med bra saker som har hänt, men jag har inte direkt något ¨bästa¨ 
32. Beroende av något? Ohja, godis, dator och helt klart min mobil, någon som är förvånad? HAHA
33. Ditt livs största misstag? Har många misstag, men inget jag vill ta upp här tyvärr.. 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? du!
35. Har du några tatueringar? Nej, men i framtiden har jag ;)
36. Piercingar? Öronen only
37. Vem är mest lik dig? Mamma
38. Har du någon förebild? Japp, mig själv (y)
39. Vad ska du göra idag? ikväll annars? hmm, sova, duscha!
40. Vad är det värsta du vet? Folk som spyr, folk som är allmänt kaxiga och ger en blickar när man inte ens känner personen, bitch please liksom. Och när någon smaskar, åååhh jag ryser av det. Så äckligt, och folk som biter på naglar (ja jag gör det själv) men det är jag, inte personen brevid mig. Och ormar usch, och .. nej jag skojar bara, får skriva en bok en annan gång
41. Vad är det bästa du vet? Hmm.. goooodis!
42. Vad åt du senast? Korv med makaroner :D
43. Vad vill du ha just nu? En fet godispåse
44. Vad köpte du senast? Halstabletter, fast inte till mig :)
45. Vem/vilka är din favorit kändis(AR)? One direction såklart ;)
46. Vilket ord använder du mest? fan, kuk, åsnehuve, mycket mer Fina ord (y)
47. Tränar du? Nepp
48. När går du och lägger dig? på kvällen

49. Favoritlåtar just nu? Oj, we got the world - icona pop, 1ds låtar från take me home, my kind of love - Emeli Sande, Lego house - Ed sheeran, wake me up - Ed sheeran

50. Är du nöjd med ditt liv? såklaart


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback