Värdelöööst!

Klickade mig fram till Jedwards cover av little things. Och ja, det var skit dåligt. Riktigt jävla sämst. Jag brukar annars tycka att dom är ok, men det här var inte bra asså. Och vad gör han i vit jacka när den andra sjunger? ser ut som han ska börja gråta, haha, fick mig ett skratt :)
 
är dom inte rätt så charmiga ändå? hehe, vet inte vem som är vilken, men kan fortfarande inte sluta skratta hur ledsen han i vit jacka ser ut att vara när den andra sjunger, naw :)
nejmen kul att dom ändå gör en cover på en sådanna låt! jag menar det kan inte vara lätt att vara halvkända och göra en cover på en av one directions nya låtar, tufft läge!
men med lite övning så kan det faktiskt bli något, eller vad säger ni?
 
låter som en sångcoach, haha 

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback