Hej vinter!

Vart skit glad när jag tittade ut genom fönstret. Det snöar. Det enda jag tänker på är SKIDOR SKIDOR! 
På något sätt saknar jag julen något extremt också. Jag älskar känslan när man går på stan och ser massa julpynt och juligt i skyltfönstrena, då får man en riktigt bra julkänsla. Och såklart julafton. Man sitter hemma och pyntar och pysslar och myser med en gran i vardagsrummet. Aaahh vad jag längtar!
Så snön kan jätte gärna stanna kvar nu och hoppas på att det kommer mer. Jag har faktiskt alltid hatat vintern, framförallt snö, men nu längtar jag hur mycket som helst. Det jag ALLTID har hatat är när det är snöstorm. Riktigt jobbigt! Vinter in the air! 
 
lite snabbt om vad som kommer hända på lovet. Jag åker till Gotland ett par dar med Felicia, vi ska kolla bio, ta höst (Vinter) bilder :) 
och för övrigt bara mysa! 
 
Julen 2010: 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback