London i repris:

Nu när jag sitter vid en data kan jag blogga mer. Jag var ju i London i sommras. Jag vet att jag la upp bilder men skrev aldrig vad jag gjorde.. eller skrev jag det? aja :)
 
Från början dårå: 
Flyget, landskap!
Precis när vi var framme på hotellet: 
Hotellets insida, övervåningen: 
Wb Niall, hoho, jag verkligen älskar sånna, skit coola, skulle lätt kunna stå en sån i mitt rum, HAHA:
Vet inte var detta var, men det var typ någon minnesgrej, haha:
Poolen.. där jag spenderade mina kvällar på: 
Big ben såklart.. man tror att den är mega stor, men den är inte så stor som man förväntat sig, åker man London Eye (hjulet) så är man betydligt högre än det här: 
Skolbarnen! Jag tycker att det är jätte bra att dom har uniformer allihopa. För då är ju alla lika! skit söta, jag var tvungen att fota, hhehe: 
En annan telefonkiosk, vart beroende att ta bild vid varje telefonkiost jag såg.. haha då har man ju problem: 
Och till sist.. det stora London Eye. Det var den högsta punkten jag varit på (förutom flygplan dårå) det var riktigt läskigt och spännande. Fick lite panik när den bara åkte upp upp! men den får man verkligen inte missa om man besöker London: .. Kolla utsikten btw
 
 
Jag vet att ni redan sett några av dom här bilderna, men jag tänkte visa er lite mer av det vi gjorde osv, så ja :) 
Vi var ju på Madame Tussauds också, men jag kan inte ladda upp varenda bild.. det är liksom över 100 bilder därifrån. Vissa har ju sett dom innan. För att se mer av London resan, gå in på kategorin "London" ... Kram!

Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback