Hej ...

Har inte bloggat på två dagar, vilket känns hemskt. Men somsagt, jag har inte så mycket tid för det nu när det är skola osv. Men jag försöker :)
imorgon blir det en städdag. Hugo och Ville åker ner till Gotland och bor hos min momor. Mamma och magnus ska åka till Cypern. Lite avis man är då -.- 
så imorgon ska jag och mamma börja dagen med att städa, sen lämna dom små nere vid hamnen och senare handla inför veckan. Som vissa vet så ska jag vara hemma den här veckan när dom andra är iväg. Jag tycker att det ska bli jätte skönt, eftersom jag älskar att vara själv ;) sååå skönt! 
 
Jääätte ointressant inlägg, men aja :) 
 
 
Gammal bild, från början av 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Danijela

Söt :)

Svar: Tack så mycket :)
Johanna

2012-09-02 @ 15:09:28
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback