Stockholm hela dagen!

Godmorgon :)
Hann inte blogga igår, så jag gör det nu istället.
Igår var jag i Stockholm med mamma. Först satte jag mig på tåget mot mammas jobb, och en stund senare gick vi ner till Nacka Forum som ligger precis mittemot hennes jobb. Men jag hittade inget där förutom ett par fodrade sneakers nu till vintern!
Gick in på Gina också och testade världens snyggaste och skönaste jacka. Ska köpa den nästa månad. Dessutom så var det typ någon fashionweek där, då modeller gick på nån catwalk? och sen så sjöng molly sanden.

Efter Nacka forum åkte vi till Sickla. Och där hittade jag ett par boots på skopunkten. Jag kan ta bilder i ett inlägg sen om någon vill se. Så det var allt, pusshej!

Like a boss ;)


Kommentarer

Vad vill du skriva? :):

Vad heter du? :)
Lat? :)

E-postadress: (Bara jag kan se)

Din fina blogg :)

Vad har du på hjärtat?

Trackback